Jumlah Paparan Halaman

Isnin, 22 Ogos 2011

UCAPAN PENGHARGAAN DAN TERIMA KASIH - MAJLIS BERBUKA

  1. AJK Surau Impian merakamkan jutaan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua yang menjayakan Majlis Berbuka Puasa yang berlangsung pada 20 Ogos 2011.
  2. Kepada penderma menu makanan utama iaitu Nasi Beriani Ayam yang ditempah dari Restoran Ya Salam...semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda.
  3. Kepada penderma lauk tambahan iaitu Kari Kambing...semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan rezeki anda akan terus bertambah.
  4. Kepada sumbangan pencuci mulut...buah rambutan dan buah kurma...semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan Allah memberkati keluarga anda.
  5. Kepada penderma minuman..Air Katira dan Air Teh O..semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan anda sentiasa dilingkari bahagia yang berganda.
  6. Kepada penderma dalam bentuk wang ringgit...semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan memberkati serta menggandakan rezeki anda.
  7. Kepada para tetamu yang hadir bersama juadah-juadah yang enak...kuih muih, pengat durian, dan macam-macam lagi..semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan anda akan terus mendapat apa yang anda hajatkan.
  8. Kepada mereka yang menymbangkan tenaga dan semangat dalam menjayakan majlis ini...semoga Allah menggandakan pahala sumbangan anda dan anda dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang hayat anda.
  9. Kepada Pak Imam yang mengimamkan Solat Maghrib, Isyak, Terawih, dan Witir serta Ustaz yang menyampaikan KulTuM (Kuliah tujuh minit)...Semoga Allah terus menganugerahi anda ilmu yang berguna di dunia serta akhirat.
  10. Kepada semua tetamu yang hadir....anda telah memberi kegembiraan kepada Rumah Allah ini...semoga anda semua menjadi tetamuNya yang amat dinanti-nantikan di sana.
  11. Terima kasih, terima kasih, terima kasih, dan terima kasih serta terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan